Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier, conform O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Solicitarea de retur se face prin completarea formularului RMA (autorizație pentru returnare), în urma căruia vei primi un număr de retur - număr RMA. În lipsa numărului RMA  produsele returnate nu vor fi ridicate de la curier.

Conditii generale care se aplica tuturor produselor:

Renunţarea la cumpărare se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier (produsele achiziţionate la distantă). Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit, in ambalajul original.

Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Cheltuielile de transport vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur. În cazul în care produsul a beneficiat de livrare gratuită (din orice motiv) costul transportului se va scade din suma restituită.

 Se pot percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, ș.a.m.d., care pot avea o valoare de 50% din valoarea iniţială a produsului, conform reglementarile art. 14 alin. (3) din O.U.G. 34/2014:

"(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."


Nu acceptăm pentru returnare consumabile desigilate (bile, gaz, ulei siliconic, acumulatori, etc).


Sistemele electronice (mosfeturi, protectii, etc) odata montate, isi pierd posibilitatea de returnare. Garantia se aplica doar in masura in care producatorul original accepta piesa respectiva in garantie. In acest caz piesa va fi returnata catre producator si dupa reparatie/reconditionare acesta va fi reexpediat catre client. Pentru perioada respectiva nu putem oferi piesa la schimb.


Instrucțiuni de ambalare:

  • includeţi toate accesoriile originale ale produsului
  • notați numărul RMA pe colet într-un loc vizibil
  • important: ambalați cutiile produselor în material de ambalare (folie sau hârtie) - nu lipiți cu bandă adezivă și nu aplicați înscripții pe cutii.
IMPORTANT! Finalizarea comenzii presupune că ești de acord cu aceste termene și condiții, inclusiv cu cele prezentate în secțiunile Informații plată și livrare, Condiții de garanție și Renunțarea la cumpărare.